شرایط گارانتی

شرکت اسپینانس تجارت نیکان (نیکان سرویس) محصولات گوشی تلفن همراه برندهایی را که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد، به مدت 18 ماه (از تاریخ فعالسازی) گارانتی می نماید که شامل مشکلات احتمالی در هنگام ساخت می باشد.

شرایط گارانتی:

 دستگاه از تاریخ فعالسازی دستگاه با ارائه فاکتور خرید معتبر به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابی های قطعه و اجرت گارانتی می باشد.

شرایط ضمانت باتری:

باتری دستگاه ها از تاریخ فعالسازی دستگاه با ارائه فاکتور خرید به مدت 6 ماه تحت ضمانت نی باشد.

از آنجا که باتری جزئ لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود. در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد.

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر، باتری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت
  • اقدام به سرویس و تعمیر محصول توسط افراد غیر مجاز
  • هرنوع ضربه خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
  • جیلبریک (Jail Break)  در سیستم عامل IOS و یا روت کردن (Root) در سیستم عامل اندروید
  • انقضای تاریخ گارانتی که به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش است
محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم در برابر هر گونه صدمه از بابت مایعات، رطوبت یا گرد و غبار نیست. هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود.
 

نکات مهم:

  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد.
  • سرقت یا گم شدن دستگاه جزء خدمات پس از فروش نمی باشد.
  •  لوازم جانبی از قبیل، شارژؤ، کابل، هندزفری، کارت حافظه و غیره جزء گارانتی نمی باشد.
  • شرکت مسئولیتی در قبال عملکرد اپلیکیشن ها ندارد.
  • همراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه، کارت ملی، جعبه، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
  • شرکت نیکان سرویس هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر ندارد و پشتیبان گیری از اطلاعات (Backup) به عهده کاربر است.
  • در دسترس بودن اطلاعات اپل آی دی (Apple ID) ست شده در آی کلود ( iCloud) گوشی های آیفون و یا اطلاعات اکانت سامسونگ یا جیمیل (Gmail) در گوشی های سامسونگ و نوکیا و یا اکانت شیائومی یا جیمیل در گوشی های شیائومی، در هنگام مراجعه به شرکت الزامی است.
  • کارت یا برچسب گارانتی فقط یک بار برای هر محصول صادر می شود، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، چرا که خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست.
  برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید. در هنگام ارسال ایراد گوشی در کاغذی جداگانه یادداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید، همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود. شرکت اسپینانس تجارت نیکان (نیکان سرویس) مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد.